» Замяна и връщане на продукт
Замяна и връщане на продукт

Каква е разликата между замяна и връщане на продукт до 30 дни?

Разликата е в начина на изпращане на артикула и заплащането на пощенските разходи. Ако желаете да смените поръчан продукт, не трябва Вие да го изпращате - нашият куриер ще го вземе при доставката на новия. Ако желаете да върнете поръчка, пощенските разноски са за Ваша сметка - според действащото търговско право ние не сме отговорни за тях.

 

Ако искам да върна продукт, какво трябва да направя, при какви условия връщането е възможно?

В този случай трябва да се свържете с нас посредством имейл адрес reklamacii@kartinomania.bg или чрез формуляра на нашата страница. В рамките на 48 часа представител на отдел Клиенти ще се свърже с Вас и ще Ви упъти към следващите стъпки за връщане на продукта. Той трябва да е в здраво състояние и да са изминали не повече от 30 дни от датата на получаване. Транспортните разходи са за сметка на купувача.


Ако искам да заменя поръчан продукт, какво трябва да направя?

В този случай трябва да се свържете с нас посредством имейл адрес reklamacii@kartinomania.bg или чрез формуляра на нашата страница. В рамките на 48 часа представител на отдел Клиенти ще се свърже с Вас и ще Ви упъти към следващите стъпки за замяна на продукта. Куриерска служба извършва замяната, а разходите са за сметка на продавача.

 

Ако продуктът не ми хареса, мога ли да си получа парите обратно?

Ако не харесате поръчката си, можете да я върнете в срок до 30 дни от датата на получаването. Междувременно, продуктът не трябва да бъде повреден по никакъв начин. След връщане, средставата Ви ще бъдат възстановени. Пощенските разходи са за Ваша сметка.


Ако искам да направя замяна в срок до 30 дни, трябва ли да платя пощенските разходи?

При замяна до 30 дни всички пощенски разходи, включително и тези, по взимането на първоначално поръчания продукт, поемаме ние. Вие не сте ангажирани с никакви плащания по транспортирането.

ВНИМАНИЕ: Това е валидно само при използване услугите на нашата куриерска фирма - партньор. Не можем да възстановим пощенски разходи по изпращане, което сте направили сами.

 


YThjN2Q3MT